FAQ

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać poprzez przelew elektroniczny (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.), płatność PayPal oraz przelew bezpośredni na konto bankowe. Wszystkie płatności realizowane ze strony www.follygraph.pl wykonywane są w złotówkach (PLN).

Złożyłam zamówienie, kiedy wyślecie moje plakaty?

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Wyślemy Ci potwierdzenie mailowe wysłania paczki razem z linkiem do śledzenia przesyłki. Więcej informacji na temat dostawy znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę zmienić rozmiar plakatu?

Oczywiście! Realizujemy również indywidualne zamówienia - zmieniamy rozmiary i kolory tła. Wyjątek stanowią limitowane edycje. Skontaktuj się z nami w sprawie szczegółów, na pewno coś razem wymyślimy: grazyna@follygraph.com 

Mogę zwrócić plakat?

Jeżeli jesteś niezadowolona z zakupu lub po prostu rozmyśliłaś się, możesz zwrócić plakat do was w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę odebrać plakat osobiście?

Tak! Zapraszamy do naszej pracowni na kawę i po odbiór plakatu w Toruniu.

Zapisz się na newsletter

Chcesz otrzymywać nowości? Zostaw swój adres email