Zwroty i reklamacje

WARUNKI ZWROTU I ANULOWANIA 
Możesz zwrócić plakat, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musisz fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Jeśli 14 dni minęło od otrzymanego zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Wszystkie koszty (w tym koszt dostawy do klienta) zostaną zwrócone. Ponosisz jedynie koszt zwrotu towarów do siedziby Follygraph. Gdy otrzymamy zwrot, wyślemy do Ciebie e-mail, aby powiadomić, że otrzymaliśmy produkt. Będziemy również informować o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zwrócony produkt zostanie zatwierdzony, wówczas kwota zakupu zostanie zwrócona - przez ten sam kanał, który został użyty do zapłaty za towar. 
WYMIANA (REKLAMACJE)
Wymieniamy tylko produkty uszkodzone lub zniszczone. Jeśli chcesz wymienić towar na ten sam produkt, wyślij do nas e-mail ze zdjęciem uszkodzonego produktu na grazyna@follygraph.com i wyślij przedmiot na adres: Osiedlowa 23/2, 87-100 Toruń, Polska. 
Masz 2 miesiące na złożenie reklamacji po odkryciu błędu w zakupie. Follygraph rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania formularza reklamacyjnego.

Zapisz się na newsletter

Chcesz otrzymywać nowości? Zostaw swój adres email